Lelaki Ni Terus Pindah Rumah Selepas Tertangkap Gambar Menyeramkan Dari Dapur

lelaki ni terus pindah rumah selepas tertangkap gambar menyeramkan dari dapur

Bayangkan korang dengar benda pelik di dalam rumah. Tapi, bila korang periksa tak ada apa-apa pun. Tapi, korang saja nak ambil gambar untuk meyakinkan bahawa tak ada apa-apa pun. Sekali korang tengok, ada lembaga lain yang muncul dalam gambar tu. Apa yang korang akan buat?

Seorang lelaki telah berhadapan dengan situasi tersebut. Pada awalnya, dia mendengar bunyi bising datang dari arah dapur. Jadi, dia mengambil keputusan untuk membidik gambar dapurnya yang kosong.

Selepas itu, dia melihat gambar tersebut. Waktu itu lah dia perasan akan ada satu lembaga sedang berada di laluan untuk ke dapur. Masalahnya, lembaga tersebut seolah-olah sedang memerhatikannya.

lelaki ni terus pindah rumah selepas tertangkap gambar menyeramkan dari dapur

Tidak berfikir panjang, terus lelaki itu mengambil keputusan untuk pindah dan keluar dairpada rumah itu.

Beliau telah berkongsi cerita tersebut dalam laman forum, Reddit. Ramai yang memberikan respond yang sama dan berasa takut dengan cerita itu.

Kalau jadi pada korang, apa yang korang akan lakukan?

Sumber: MIRROR

ARTIKEL BERKAITAN