Menu Dengan Sentuhan Mistik Kini Popular Di Indonesia

Semakin hari semakin pelik manusia zaman sekarang ni. Macam-macam trend makanan pelik yang dihasilkan demi melariskan jualan.

Trend terbaru di Indonesia, pemilik restoran membuat kelainan dengan menyediakan menu bakso pocong untuk menarik perhatian pelanggan.

Difahamkan, setiap menu yang dihidangkan diberi nama sentuhan ‘mistik’ seperti tahu pocong, es pocong manis, pisang goreng pocong dan banyak lagilah.

Tengok ni.

Bakso pocong

menu dengan sentuhan mistik kini popular di indonesia

Tahu pocong

menu dengan sentuhan mistik kini popular di indonesia

Es pocong manis

menu dengan sentuhan mistik kini popular di indonesia

Pisang Goreng Pocong

menu dengan sentuhan mistik kini popular di indonesia

Nama-nama menu ni boleh tahan menyeramkan. Tapi bila tengok gambar makanan atas tu macam takda hal lah. 

Cumanya tak tahulah nak rasa apa kalau ternampak menu ni tengah-tengah malam. Lagi-lagi bila lalu kat jalan-jalan sunyi. LOL!

ARTIKEL BERKAITAN