Selimut Sebiji Roti Canai, Sanggup Tak Korang Beli Dan Guna?

Pernah tak tengok selimut roti canai? Pernah viral di laman sosial pasal selimut roti canai ni.

Tekstur selimut ni memang nampak macam roti canai sangat tau.

selimut roti canai, korang sanggup tak nak pakai?

Bayangkan kalau korang bergulung dalam tu? Nampak macam shawarma dah tau!

selimut roti canai, korang sanggup tak nak pakai?

selimut roti canai, korang sanggup tak nak pakai?

selimut roti canai, korang sanggup tak nak pakai?

Kalau korang jumpa selimut ni, korang nak beli tak?

ARTIKEL BERKAITAN