Kit Ujian Pantas COVID-19 Kini Dijual Serendah RM4.90

Tiada alasan lagi untuk kita tak nak buat ujian kendiri Covid-19.

Kit ujian pantas kini dijual dengan harga serendah RM4.90!

kit ujian pantas covid-19 kini dijual serendah rm4.90

Murah sangat dah tu kan.

Harga ni pun sesuai dengan keperluan semasa yang mana kita digalakkan untuk buat ujian kendiri sebelum keluar bekerja, balik kampung, melancong dan macam-macam lagi.

kit ujian pantas covid-19 kini dijual serendah rm4.90

Sekarang ni dah boleh tambah checklist amalan norma baru sebelum keluar rumah.

Pelitup muka, hand sanitizer, aplikasi MySejahtera, ujian kendiri, checked!

Baru lah boleh keluar rumah dengan selamat ðŸ˜Š

 

Oleh Izzati Amir

ARTIKEL BERKAITAN