Korang Dah Boleh Pilih Sendiri Ikon Instagram Mana Yang Korang Nak

korang dah boleh pilih sendiri ikon instagram mana yang korang nak

Korang tak suka dengan ikon Instagram yang terlalu oren dan biru? Jangan risau sebab kini korang dah boleh tukar ikon tersebut.

Bersempena dengan ulang tahun Instagram yang ke-10, platform media sosial ini memberi peluang kepada pengguna untuk memilih sama ada mahu menggunakan ikon klasik atau pun ikon terbaru mereka. Ikon 10 tahun yang lepas pun ada kot. Fuh! Menggamit memori betullah.

Macam mana nak tukar? Mudah je, korang tengok video bawah ni

Sumber: The Verge

ARTIKEL BERKAITAN