Hitam Dan Berkilat! Kuda Ni Dikatakan Antara Yang Paling Handsome

hitam dan berkilat! kuda ni dikatakan antara yang paling handsome

Kuda antara haiwan yang paling bernilai dan melambangkan kegagahan. Sebab tu kalau dalam perang, kuda akan digunakan sebagai haiwan tunggangan.

Tapi, korang pernah tahu tak ada seekor kuda yang sangat kacak. Nama kuda tersebut ialah Frederik the Great. Nama pun dah elok kan?

Kuda ni dikira sebagai antara kuda yang paling handsome di dunia. Korang tengok lah gambar-gambar Federick ni. Memang lain daripada yang lain kan?

hitam dan berkilat! kuda ni dikatakan antara yang paling handsome

hitam dan berkilat! kuda ni dikatakan antara yang paling handsome

Sumber: pinterest 

ARTIKEL BERKAITAN