Astro GO Akan Dilanjutkan Sehingga 14 April

astro go akan dilanjutkan sehingga 14 april

Semenjak Perintah Kawalan Pergerakan ni dilanjutkan, ramai yang cakap tak tahu nak buat apa kan?

Tak perlu nak risau sangat, korang duduk je dekat rumah dan layan Astro GO sebab korang boleh strim aplikasi ni sampai habis PKP. Best kan?

Dengan akses Astro GO tu, korang boleh akses mana-mana filem atau rancangan komplimentari on demand. Ada 12,000 jam rancangan yang korang boleh pilih dan tengok! Perghhh banyak tu!

Untuk ibu bapa pula, korang boleh suruh anak-anak saksikan Astro Tutor TV. Jadi, tak ada lah diroang habiskan masa dengan perkara sia-sia je. At least, diorang terus belajar walaupun berada di rumah.

Terus kekal di rumah dan strim Astro GO. Kita mampu mengatasi cabaran ini bersama!

 

ARTIKEL BERKAITAN