Anggota Badan Jadi Hiasan Taman, Malam-Malam Tengok Confirm Seram

Kalau dah namanya kreatif, ada saja benda-benda di luar kotak yang cuba dilakukan.

Idea menghias taman serupa ini pasti tak ramai yang terfikir nak buat kan?

Konsep landskap menggunakan patung berupa kaki, tangan dan juga muka manusia ni boleh buat orang sakit jantung bila tengok.

Pencuri pun mesti lari tak cukup tanah kalau pecah masuk rumah yang ada hiasan macam ni. 

Tengok ni.

anggota badan jadi hiasan taman, malam-malam tengok confirm seramanggota badan jadi hiasan taman, malam-malam tengok confirm seramanggota badan jadi hiasan taman, malam-malam tengok confirm seramanggota badan jadi hiasan taman, malam-malam tengok confirm seram
 

Ada ke yang sanggup buat macam ni? Hehe!

 

Sumber: FB Nurseri Kota Lama

ARTIKEL BERKAITAN