[Video] Akibat Mencuri Parking Orang, Tindakan Balas Jeep Ini Diluar Jangkaan!

Oleh Syazwan Aizad. Sumber Youtube Memang kerap terjadi, lebih-lebih lagi di parking terbuka, ketika kita sedang menunggu untuk masuk parking, tiba-tiba ada kereta lain yang potong giliran kita. Haa, kalau kereta kecil, takpelah nak curi parking pun. Paling tak pun, kena marah je. Cuma, kalau lepas ni nampak kereta Jeep tengah tunggu parking dia, jangan lah curi. Kalau tak, jadi macam ni:  
Haha, tak pasal-pasal je kan!